ADMINISTRATIVNE USLUGE
Od 01.01.2018. godine počinje sa radom naša administrativna služba koja će našim, a i novim, potencijalnim klijentima pružati usluge :
- prijave,odjave zaposlenika,evidencija zaposlenih,
- izrade Ugovora o radu,djelu,poslovnoj saradnji,
- izrade obrazaca kompenzacije i cesije,
- pomoć oko pokretanja postupka likvidacije i stečaja,
- pomoć oko pribavljanja Uvjerenja Porezne uprave FBiH i Uprave za indirektno oporezivanje,
- pomoć oko izrade Molbi, Žalbi, Opomena,
- pripremanje odbrane u privrednim sporovima kod Općinskog suda koji se vode kroz prekršajne naloge inspektora u FBiH,
- spajanje sa pravnicima koji su ovlašteni za registraciju preduzeća,
- spajanje sa ovlaštenim sudskim tumačima,
- ostale administrativne poslove i radnje koje su usko povezane sa finansijama i knjigovodstvom.
Iznos cijene naše usluge će se dogovoriti sa svakim klijentom ponaosob u zavisnosti od usluge koja se pruža na obostrano zadovoljstvo za šta će klijent dobiti Poreznu fakturu i fiskalni račun.